onsdag 12 januari 2011

Tävling! Vinn hudvårdkit från Cliniderm!

Nämen titta vad som ligger och väntar på några lyckliga bloggläsare! Nickans blogg kan stolt lotta ut 4 st kit med 5 produkter från Cliniderm. Flaskorna är på 5ml vardera, perfekt för resan till exempel.

Så här gör du för att tävla: Svara på de tre frågorna nedan, mejla svaren till nickansblogg [at] gmail.com
(tips: svaren finns på Cliniderms hemsida), samt skriv en kommentar till detta inlägg med en kort motivering till varför du vill vinna.  Glöm inte att skriva din adress i mejlet så jag vet var en eventuellt vinst ska skickas.

Tävlingen pågår fram till och med 30 januari, därefter utses 4 vinnare!

Frågor:
1. Var kan man köpa Cliniderm?
2. Vad kallar Cliniderm sin mulitfunktionella komposition?
3. Nämn två av hudens viktigaste skyddsbarriärer.

Lycka till!

/Nickan

2 kommentarer:

  1. Varför jag ska vinna...

    Jag letar efter den perfekta krämen för min hy vilket inte är enkelt. Jag vill prova om det är den här.

    SvaraRadera
  2. Åhh! Säkert precis vad jag kommer att behöva för att pigga upp en trött "mammahy"! Härlig lyx i vardagen.

    /Tess

    SvaraRadera