fredag 8 mars 2013

Antiklimax

Kastade mig över DN så fort jag såg framsidan på kulturen; äntligen avslöjas rollerna för Gentelmen!!
MEN. Den enda jag med självklarhet kände igen var Sverrir Gudnason som ska spela Leo Morgan. De andra var bara...eh jaha? Fast jag ser ju nästan aldrig filmer så jag får ju skylla mig själv liksom. Ok så här ser alltså rollistan ut:
- Ruth Vega Fernandez som Maud (kan det va hon som va en av Cornelis fruar i filmen??)
- David Dencik som Henry Morgan (ok han var ju med i Cornelis och spelade Fred Åkerström så ansiktet inte helt obekant. Men...trodde nog det skulle va nån tjusigare liksom...dock kommer karln ha peruk i filmen. Alltså inget ont om flint men Henry hade inte det, väl)
- David Fukamachi Regnfors som "Klas". Ingen klocka ringer. Inte ens när jag ser bilden. Här hade jag ju gissat eller kanske snarare hoppats på Jonas Karlsson.
Aja det här blir ju nåt att se framemot!!
/ Nickan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar