tisdag 10 mars 2009

2006-04-04 Ljuvliga gym

Publicerad: 2006-04-04 13:03
Sitter här och smaskar i mig en daim i väntan på att åka i väg till la docteur som ska ta en titt på min lite svullna häl. Uschiam!Är numera inte ensam om att halta på kontoret, även Bossen linkar fram efter att ha snubblat på en stenplatta som han påstår blivit underminerad av myror (men som kollegan P påpekade; myrorna är väl inte framme på vintern..?)Och gym-upplevelsen ja! Körde roddmaskin (man är väl gammal skärgårdstjej!), cykel, trampmaskin (idiotisk sak), sit-ups och allt kändes bra i foten tills: jag upptäckte en tom gymnastikhall med tillhörande basketboll. Jag som alltid mer eller mindre hatat korgboll flög strax fram som en skottspole i salen och studsade boll - dumt!! Fossingen tyckte inte om det alls...Avslutade gym-sessionen med boxning, vilket var lite skoj men läskigt, man vill ju inte slå fel liksom...Men hur som helst, det var inte sista gången jag var på ett gym i alla fall! Det kanske är kroppsbyggare jag ska bli...?Ah, håll tummarna nu för att det inte är någon skada som förbjuder mig att springa nu!

/Nickan

Kommentarer (1)
Eric
2006-04-04 19:26Jag håller tummarna för hälen. Det där med gym kanske man ska prova på nån gång. Det sägs ju att löpningen blir bättre av lite styrketräning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar