torsdag 12 mars 2009

2009-01-07 Tjugohundranio

Publicerad: 2009-01-07 10:57

God Fortsättning på er!Under 2009 lovar jag:
- att fortsätta med bloggen
- att inte artighetsskratta åt trista gubbiga skämt (om det inte är en gubbe som jag tycker synd om förstås och som kan behöva tro att han är rolig)
- att köra bil oftare än under 2008 (kanske inte går ihop med att vara klimatsmart, men det finns i alla fall folk i familjen som blir glada. Dessutom kommer jag nog få förnya mitt körkort och det kan ju kännas bra att gå och ta ett nytt foto som man faktiskt kommer att ha användning av)
- att vara mer tacksam (även de dagar man är astrött, stressad, hungrig och knappt hinna handla mat och än mindre laga den, inte hitta något i garderoben att ha på sig, när cykellåset har frusit, jobbet känns oinspirerat och lesset, och...ja ni fattar.)Och så hoppas jag att vi alla får vara friska.
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar