tisdag 10 mars 2009

2006-12-22 Nickans blogg önskar God Jul!

Publicerad: 2006-12-22 09:42
Snart bär det av till Ön och julfirande med päronen, Bamsen och Elviran. Kanske att Arne W dyker upp på ICA och förgyller en redan förgylld Julhelg. (tindrar med ögonen)Lilla julafton gick av staplen igår och äntligen fick vi ge varandras julklappar till varandra! :-)Hektiska veckor ligger bakom och förmodligen framför mig, och inte har jag hunnit blogga om GoCart-upplevelsen än heller. Och dess eftervärkningar.För övrigt har jag heller inte hunnit skriva om att White Room i Stockholm verkar vara ett idiotiskt ställe. Akta er så att jag inte skriver en insändare till nån creddig blaska i storstans ankdamm och vinner en skiva igen. Grr.Nåväl, jag ska sluta vara upprörd över saker och tings och människors idiotiskhet så här till jul och bara slappna av och njuuta av julefriden. På återseende.
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar