tisdag 10 mars 2009

2006-08-23 Fin-Fredel och sur-crepes

Publicerad: 2006-08-23 14:18
Ute stört-ös-idioti-regnar det.Här var vi i helgen (se bild nedan). Ta mig tillbaka!! Den finaste platsen jag vet (även om man får lapp-sjukan efter tre dagar, men det är sällan vi är där längre heller. Jag tror jag skulle klara en vecka...)En annan sjuka jag bara sitter och väntar på är magsjukan. Nästan en hel sur champinjon-crepes råkade jag få i mig till lunch (den var ugns-het så det var först efter ett tag jag kände någon smak) och nu ligger den och gror i magsäcken, brrr!! Poängteras ska att det inte var hemmalagat och därmed var det bortom min kontroll att den var sur...restaurangen där jag åt och är stammis på (jepp, första gången i mitt liv jag lyckats med nåt sådant, hehe) blev upprörda (eller ägaren snarare) och visste inte hur såren bäst skulle tas om hand. I handen fick jag i alla fall två lunchkuponger. Tackar tackar, kan ju vara nåt att glädjas åt när jag om några timmar glädjs onormalt mycket åt en närhet till WC. Nä förlåt, det var en fin gest, absolut. Promise.
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar