tisdag 10 mars 2009

2006-04-12 Glad Påsk!

Publicerad: 2006-04-12 13:53
Dåligt med träning senaste veckan så klart, foten har fått vila ända tills igår då jag vågade mig på en långprommis i den vackra vårkvällen. En och en halvtimmes promenerande längs Fyris blev det, och det kändes helt ok. Ska fortsätta att ta det lugnt och se vad som händer...har i alla fall packat ner träningsgrejjorna till Påsk-vistelsen på Ön (Påsk-ön hade ju varit tufft att åka på träningsläger till...)och kanske kanske kan jag jogga lite lugnt, eller åtminsone gå promenader och cykla. För än har jag inte gett upp hoppet om att genomföra loppet!! Startavgiften går ju trots allt inte att få tillbaka, och ner till Götet ska jag ju i vilket fall som helst och heja på resten av teamet om det nu mot förmodan inte skulle bli nåt...och det skulle ju va skoj att få tävla mot Lotta Engberg :-)Glad Påsk, om nån timme drar jag mot kusten!!
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar