tisdag 10 mars 2009

2006-10-18 Jag kan inte komma på nån rubrik, så förkyld och trött är jag

Publicerad: 2006-10-18 12:24
Aouu, snörvel snörvel!! Jag borde skriva en tävlingansökan nu, men kroppen är trött och hjärnan full med snor och allt jag skriver blir bara dåligt eller inget alls…usch! Kanske börjar jag få resfeber inför Dubai-resan också, inget är packat ännu (och vad ska man ha på sig där egentligen?? Det är typ 35 grader varmt och på vissa platser i staden får man av kulturella skäl inte ha bara axlar etc etc…det lär ju bli hur varmt som helst!! Jag är ju bara van vid den svenska sommaren och flämtar redan vid ynka 25 grader. Ja ja en ska inte klaga, läste just i Annas inlägg på bloggen Fel på bilen eller? att det skulle bli snö här i Uppland idag?!)Ikväll ska jag förhoppningsvis, om jag orkar, ta mig till premiäröppnandet av Johanna och Ingrids klubb på Kalmar nation, Autobahn. En massa smarrig mat utlovades har jag för mig, goda grejjer på naanbrödsbotten (eller har jag bara drömt nu igen?), mums! Läs mer på www.klubbautobahn.com Klart du ska dit ikväll!Atjooo, nu känns det lite som att skrivarfingrarna kommit igång igen. Kanske går det bättre nu att lite kortfattat beskriva världsmarknaden för fönsterglas. Eller vad det nu var som jag skulle skriva om.
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar