tisdag 10 mars 2009

2006-12-29 Nickan listar året som gått!

Publicerad: 2006-12-29 15:50
Nickan listar året som gått!
Årets…
- dyraste köp: vår lägenhet
- bästa köp: vår lägenhet
- bästa konsert: kent på Hultan
- resa: Dubai (lot’s to Do, lot’s to Buy)
- sport jag varit rädd för innan jag provat # 1: wakeboard
- sport jag varit rädd för innan jag provat # 2: slalom
- sport jag varit rädd för innan jag provat # 3: GoCart (om nu det är en sport)
- flopp: att inte kunna ställa upp i Göteborgsvarvet pga idiotisk häl.
- ljudbok: Vindens skugga av Julian Carax…eller hette han så…do doo..
- kändisspotting #1: Jade Jagger på Burj al Arab i Dubai
- kändisspotting # 2: Arne Weise på ICA på Ön, klagandes på hur dyrt det är där.
- mest överskattade knarkare: Pete Dorethy
- Sverige-resa: Lappland. För en som aldrig varit mer norrut än Sundsvall var det coolt.
- skor: Foppa-dojjorna. Upptäckta i Vilhelmina, sedan var de bara överallt.
- Fest-dag: Valborg. Lite blåsigt, lite kallt. Men vad gör det i goda vänners sällis?
- ”vi håller inne med pengarna för våra kunder som borde fått tillbaka dem för längesen – företag”: Ikea. Say no more.
- Sjukdom: Fuglesang-febern. Mycket ska till för att jag ställer klockan på halv fyra en torsdagsnatt, utan att få nåt alls för det (uppskjutningen blev ju uppskjuten) utan att bli sur. Respekt Fuglesang.- Fluga: Rondell-hundarna.Gott nytt år!
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar