tisdag 10 mars 2009

2006-10-20 Uppsala vs Dubai

Publicerad: 2006-10-20 08:45
Idag: regn och grå himmel i ett kyligt Uppsala.
Imorgon: sol och blå himmel i ett varmt Dubai.Om jag längtar? Kroppen är kvar på kontoret, men i tanken är jag redan minst och mellanlandar i München just nu...Klubben Autobahn på Kalmars i onsdags kan väl knappast stavas på annat sätt än succé!!! Jag var visserligen inte kvar så länge, jag är ju trots allt en arbetande gamling som inte ens borde har kårleget kvar, men redan vid sju var nästan alla bord upptagna. Och när vi gick vid halv tio var kön utanför ringlande lång och någon nämnde "det här är ju värre än kön till Pang Musik!" Då måste man ju ha lyckats! Jag tror absolut att resten av kvällen var toppen, nästa gång ska jag stanna längre (och inte vara dunderförkyld heller). Bilder från kvällen kan nog (snart?) ses på Haralds Bildblogg (se länkar här ill vänster).Nähä, några timmar kvar, sen ska vi ut och chilla i vip-loungen på Arlanda, hehe, ska bli allt annat än tråkigt!!
/Nickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar